Share

Chci zhubnout! Dívám se na sebe do zrcadla s kritickým pohledem, žádný špíček nemá šanci uniknout mému nešťastně naštvanému pohledu.

Připojte se k nám na Facebook. Hledáme zajímavé fanoušky, kteří se nebojí říci svůj názor. Sledujte nové informace, užijte si články a soutěže.  Superrodina je na Facebooku

Jsou tohle typická slova většiny žen? Trápení se s tím, že „jsme tlusté“ od dob, kdy jsme tlusté ještě ani nebyly. Zpětně při pohledu na fotografie z minulosti se můžeme leda tak chytat za hlavu, co nás to tehdy trápilo! To nebyl žádný problém, ten nastal teprve dnes. Neustálý boj – za jakýsi domnělý ideál krásy. Ano, u žen jde také o nadváhu ze zdravotních důvodů, ale syndrom věčného sledování, jak vypadám, jestli nejsem tlustá (jsem tlustá!), se s dívkou až ženou táhne především z úhlu pohledu, aby byla „krásná“. Jedná se často o atraktivnost a sebevědomí.

A jak jste si jistě všimli, všechny reklamy na hubnoucí prostředky se týkají jen žen. V každé reklamě vystupuje nadšená nádherně vypadají mladá dáma, která díky dokonalému preparátu zhubla a štíhlá (dokonalá) zůstane bez jojo efektu až do konce svého života! Sloupává si ze sebe vrstvy nežádoucího tuku v podobě sádrového obalu, pije koktejly, polyká tobolky, nakupuje stroje na cvičení a přístroje, které cvičí za ni.

Všechno se točí kolem žen, jen kolem „zakomplexovanější“ půlky lidstva.

 Jakoby mužský pivní mozol, třetí brada a zvýšený cholesterol byly sexy! A právě struktura „ženských“  reklam na hubnutí na ně takto působí: obezita není mužský problém, ale ženský. Mužům piva dělaj hezký těla, jen ženský po nich kynou. 

Ve Spojených státech, kde přikrášlují těla spíše stravovací degenerace fastfoodů, si firma Weight Watchers řekla, že přece nenechá ležet ladem obézní mužskou populaci. Podle jejich statistiky pouze jedna čtvrtina mužů, kteří trpí nadváhou, se snaží svůj problém aktivně řešit. Muži zatím tedy nejsou ochotni utrácet peníze za produkty a programy na hubnutí. Alespoň zatím. Brzy se to má změnit.

Obecně se předpokládá, že s muži to nebude tak snadné. Budou muset změnit životní styl, přejít na zdravější lehčí stravu a někteří muži se prostě nechtějí vzdát svého „vydatného mužského“ jídla.

Ale s tím, jak neustále roste problém s obezitou ve společnosti, nebude ani dlouho trvat, kdy začnou v televizních spotech vystupovat nejen muži, ale i obézní děti a hledat řešení svých tukových problémů.