Share

Recesivních akcí, při kterých lidé vymyslí různé kousky jen tak pro zábavu, aby na sebe upozornili a šokovali okolí, bylo (a jistě bude) učiněno nespočet.

Připojte se k nám na Facebook. Hledáme zajímavé fanoušky, kteří se nebojí říci svůj názor. Sledujte nové informace, užijte si články a soutěže.  Superrodina je na Facebooku

 

V lednu mladí lidé v Praze cestovali v metru bez kalhot. V New Yorku přišlo na akci daleko více recesistů. V Praze a v Brně proběhly populární polštářové bitvy. A možná i v dalších městech. Jistě znáte také „zmražené“ lidi, kteří se na určitý časový úsek zastavili v jakékoliv poloze, ve které se nacházeli. A pak se po několika minutách opět zcela spontánně rozešli a pokračovali tak, jako by předtím neproběhlo nic neobvyklého.

Takové kousky jsou příjemným provzdušněním jinak fádního všedního dne, kdy mnohdy pro povinnosti a časový tlak nemáme čas se zastavit, uvolnit a zasmát se. Jen tak.

Západního výstřelku si všimla také jedna firma v 2,6 milionového města Tchaj-pej na severu Tchaj-wanu a najala několik hezkých slečen, které se ve čtvrtek 16. února bez kalhot promenádovaly po ulici, aby propagovaly módní značkové spodní kalhotky.

Přihlížejícím se holé nožky modelek značně líbili a sem tam si udělali fotečku do domácího alba.

Bohužel zde spontaneita nehrála žádnou roli, jednalo se pouze o propagační akci. Holky si to však užily. A diváci kolem bezpochyby taky.